Thursday, July 7, 2011

Co-incident

Hari ini aku dan Kana terkejut...
mana taknya...
writer fav kami tertiba buat cerita baru
yang hampir sama story dengan kehidapun harian kami
walaupun tak la sama sangat
tapi the main story abit kena dgn kami
dah la dalam cerita tu
kawan heroine kat Aussie...
si kana pun kat sana jugak...
hmmm
then same segi 
heroine waiting for prince charming....
me and kana did waited..
aik? macam past kan..sorry im still waiting...
kana dah dapat a sweet-one..
aku je..dah tua(sikit)
tapi tak de lagi bf.....
so dipendekkan cerita....
(my silent reader tak suka aku tulis long essay)
cerita writer tu dgn kehidupan aku same sikit...
aku tak sabar2 nak baca ape yg nak ditulis ole writer tu..
coz sape tau silap hari bulan my PC muncul as the writer tulis....
eeee aku ni otak terlebih fantasi!!!! 
 p/s: i knw thr will be no magic in real life..but co-incident ade!!!! 

No comments:

Post a Comment