Thursday, July 14, 2011

Rainy Day!!!

Hari ini pagi pukul 5am 
aku tak rasa mengantuk pun...
segar giler
aku guling2 beraksi kung fu pun aku still tak dapat tido la....
pagi pukul 9am aku ade claz tapi mata aku macam mesin pulak....
terbuka macam tingkap je...

So sebab aku tak dapat tido 
aku teringat aku nasi lemak kat sebelah sungai kat rumah aku....
hehehehehe
so aku pun dengan serajinya 
wake my sis..hehehe (dia pun nak makan jugak)
bersiap sedia dengan baju hujan( aku kebas baju hujan ayah aku hehe)
then bawa payung dgn adik 
rentas hujan la...
best best best
pagi pukul 5am
aku dengan short pendek dgb T yg aku cover dgn baju hujan
jalan dalam hujan..
sejuk la!!!
best giler macam dalam filem hehehehehe
then aku pi beli nasi lemak and balon dgn milo panas..
terangkat!!!

p/s: lepas tu aku tido jugak..tapi tak dapat pergi claz pagi sebab tak le buka mata la...so
aku ponteng!!! hehehehe
cute na??

This pic chosen by: Yoshini!!!

2 comments:

  1. hahaha...bagusnya kawan aku nie....!!! lurve you darling...muaxxx

    ReplyDelete
  2. heheh bagus ape pasal sayang? pagi buta beli nasi ke? hehehe love u too!!!

    ReplyDelete