Wednesday, July 6, 2011

Im totally addicted to Blog....

Sekarang ni...semua nak maju ke hadapan..
semua nak Fb..twitter and so on..
blog orang kata tak famous lio...
huhuhu
tapi aku ni miring sikit...
:P
aku dah addicted dengan  Blogging...
dont knw y..
kena sampuk dengan Cili Sunniyam(bomoh) kot
hahahahaha

Tadi tu balik je dari McD...
aku terus kebas Lappy Geetz coz
nak buat post baru Pasal Mamat Orang putih...
hehehe 
kesian she ..dah la dia duk buat assignment...
aku pulak syok kebas her lappy and then buat post baru...

Actually post ini pun aku duk buat dari geetz lappy..
dari masa buat assignment dgn Juan.. aku rasa malas  nak type...
tapi masa duk type benda merapu ni...
ish laju je aku buat..

anyway..tank u kat geng aku yo kaysa and geetz sekali wif Misha...
duk company aku untill aku masuk kelas TD...

p/s:walaupun masa ni kaysa duk terangkan sumthing tapi si blur yo and geetz duk muka blur and say tak tau la..hahahahahahahaha
p/s: tau tak aku duk type benda ni masa depa duk chating and ask me..suba y u so serious??? 
hahahaha bebs hampa tak tau aku duk buat post pasal hampa juga...hahahahaha
:P

2 comments:

  1. hahahaha Cilli Sunniyam....tu lar still dok ingat mamat org putih tue...

    ReplyDelete
  2. hahahaha mamat putih..che wah beb..taste aku dah upgrade la

    ReplyDelete