Monday, July 25, 2011

Exam~I hav a bad habit!

Exam dah near ni!! 
just in ard 1 weeks time...tapi aku nii
sempat lagi berfb...
sempa bagi comment yg membina kat
rakan blog lain lagi
hehehehe
and one more sempat baca e-cerpen.....
Sebelum exam aku ade satu habit....
ni dia!!...
The most worst part is...
selalunya sebelum exam
aku selalu mengidam nak baca
novel romantik
kenapa ye??
aku rasakan...rather baca notes and buku2 ilmiah
aku lagi suka enjoy baca novell
sebab ade dialog and ade perasanan
klu le ade yg bijak kat luar sana
dia semestinya ade buat buku2 ilmiah dengan pic and dialog s...
so then orang2 yg terlebih bijak..
tak mengantuk baca notes...
hehehe 
over demand??
tapi its my opinion...Jangan kata anda semua suka 
baca notes yg black and white..without and feel and emo??
dead notes!!!  

2 comments:

  1. nak kisah romantik ke...alahai apa kena dgn kawan aku sorang nie...??? dah tersasul sasul lar...dei nanti masa exam hang romance lar dgn exam papers...hehehehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha if i tulis romantika story..sure fail la machi!!

    ReplyDelete