Tuesday, July 12, 2011

End of cerita its my fault hahahaha damn funny!!!< geram> :(

Guys u knw wat aku sebenarnya tengah marah sekarang nii
but i diam sahaja 
kenapa dan ape dia masalah tu?
here v go....
its about assignments whr i did wic sum of funny people
aku tak tanya pun reference or any other material 
but orang ni bagi kat aku and sure buat assignment
aku pun buat la my part then aku pun baru ternampak
part kawan aku( sorry la malas nak mention kat sini)
yg tak lagi di edit and nampak sangat benda tu di copy...
so i pun ingat yg depa ni may be tak hingin nak buat coz 
benda kecik aku suruh pun ade yg minta aku tolong siapkan...
adoi!!!!!!

lepas aku bagi tau orang tu aku dah edit u knw wat happen guys?
orang tu sms aku kata aku ini pun copy sana sini dan kena aku delete pat dia
ade masuk akal tak????
aku dah kesian kat depa 
dia ni senang2 serang aku pun!!!!
ade jugak dia kata 
"i wish that this asg is a individual'
and its hard to comply with same thinking people...
excuse me..guys if u all cn think heheh can kot
bole tak bagi tau kat saya ...aku ade salah ke?
aku rasa part yg aku tanggungjawab ( aku sendiri minta) 
adalah more then 60% of the assignment!!! 
and aku bole lagi buat bagi mereka!! 
sampai sekali ade yg tak buat kerja lagi bole pulak kata macam ni!
  
aku col balik tak ade yg ans so aku buat really bodoh!!!
coz if aku sembur dia mungkin tak tahan kot
hehehe 
aku tak kisah!
coz i need the mark only...
aku cool sekarang and nak buat TD!! 

No comments:

Post a Comment