Monday, August 8, 2011

Go tour to Greece....

Masa saya duk cari2 gambar untuk siapkan
honeymoon post
saya terserempak dengan gambar
Santorini Island di Greece...!
cantik sungguh tempat ini...
Klu orang2 indian..
mesti tau tempat ni sebab 
ade pengambara film tamil di situ....
cantik sungguh tempatnya....
Hope fully saya dapat pergi that place!!


Ini dia view Santorini Island...cantik kan?? 
Mesmerizing!!!!


Ini pulak gamba tempat penghuni island tu dgn hotel2 kot
ade juga kedai2 yg menjual cendera hati disini :)

Ini view laut dari hotel :)


Ini gambar  Island tu juga..
Waktu siang dan Malam...

Rasanya view sunset kat sini memang hebat!!

Last ialah hotel yg agak unik disini...
Name: Volcano View Hotel...
sebilik untuk dua orang ard Rm 1500 kot hehe...
tapi de time aku pi kepok harga hotel kat situ....

-------------------the end---------------------



2 comments:

  1. Engeyum Kadhal beb....kalau dgn Jeyam Ravi takpa jugak...aku syok lar....hehehe

    ReplyDelete