Thursday, August 4, 2011

What you don't knw about me...:)

Ok there is alot of things that people around me dont knw about me....
if u r reading at below and found out that u knw this and that,,,
then i bet u 
u r my close family member or best friend....
hehehe :)
*p/s: if u totally dont knw me dont get a wrong idea..im writting here
to share wif mt dear friends thats all...if u dont like the post plz leave...:) 

1) i start wif my name: my pet name is amoi only my family members use it... some of my friends knws it :)
    (i really do like if people who si close to me call me wif that name..feel manja) :)

2) Act im a very2 sensitive person....kat rumah if anyone marah ke or say anything that i dont like..i can easily naik angin..hehehe marah cepat sangat!!!!

3)If saya marah saya mudah dapat Headache or magrain ..dan akan tahan sakit..at least 24hours...telan ubat e kerja aku!!

4) Aku pernah buat operation major kat perut..sampai tukar takdir hidup(sad things malas nak cerita lebih.. sensitive beb!)

5)Sebenarnya aku berdarah campuran..: Sri Lanka and India....

6)nenek moyang aku belah bapa aku Christine...tapi aku di ajarkan agama hindu...ok wat :) asal ade agama dan pegangan hidup kan? :) 

7) aku tak suka sama sekali if seorang indian suka cakap pasal kasta!!! i hate it the most !!! bagi aku semua sama tak ade lebih dan kurangnya!   

8)aku seorang pegawas kat sekolah menegah thats y aku tak perna takut nak cari gaduh...hehehe bad habit!

9)aku selalu cool b4 presentation..(mungkin sebab aku suka lawan cakap ketua pengawas kat meeeting) tapi masa aku stand nak buat presentation aku aku goyang le!!

10) aku cepat sangat naik angin ..most of people tau kan...yg tak tau nya..aku cepat jugak cool heheh then menyesal kenapa la aku naik angin tak tentu pasal.....

11) aku suka beli novel walapun buku tu aku dah baca..hehehe

12) aku suka simpankan novel si mas...and also kana's one..semua ingat novel banyak kat rumah aku..aku sorang punya..hahahaha

13) aku suka makan ayam! 24 jam 24 hai bagi pun aku sanggup makan!!! 

14) this is the reality! aku tak suka handphone! aku tak suka sembang panjang....aku mesti ade mood yg baik untuk sembang!

15) last: cikgu aku kata aku pandai hantam orang sambil tersenyum..hehe sori guys if i did it to u all...aku kan straight forward..:) and sorry teacher if i did hurt u then last time :)  


p/s: aku dapat idea nak tulis this post lepas aku baca blog orang lain..hehe

2 comments:

  1. cubaan yg baik...hehehehehe....!!!
    cuba cerita byk cikit...!!!
    lebih senang utk mengenali anda...hehehe
    post banyak2 k...

    ReplyDelete
  2. hahahaha yes ke darling? tanku tank u..oii klu aku sambung lagi pecah rahsia la!!!

    ReplyDelete