Friday, August 5, 2011

The Right Age to get Married.....

Have u ever think bout this?
What is the right age to get married? 


aku tiba2 terfikri pasal ni....
if aku ade chance kan..
aku nak kahwin masa aku berumur 18 tahun....
kenapa? gatal?
hahahah
sebab aku nak tahu how it would feel klu kahwin at that age...
bukan gatal ye...
klu kita fikir orang kahwin awal tak baik la..gatal la..and so..
it is a biggest mistake ever!
sebab dlm satu kajian ade menyebut that
thr is not right age to get married....!
so if kita kahwin awal tak ade masalah...
mayb masalah kewangan kan? 
hehehe
klu aku kahwin at age 18 aku nak kahwin dgn orang yg steady bahagian kewangan...
the rest v can do after marriage kan....
study pun banyak dikalangan kita buat after marriage kan...
So back to the track..
yes aku nak kahwin masa umur mentah hehe mentah ke? 18 tahun..
klu bole aku tak nak masuk form6..hehehe
tapi nak buat macam mana takdir dah tulis benda lain!!
So tak kisah kahwin awal ke..lambat ke...
as long kita pandai jaga diri kita and family kita :)
and pandai to act mature too...:)
Benda kahwin awal adalah baik daripada staying together!!
kawan aku yg so col free thinker cerita kat aku pasal living together at young age...
open minded la sikit untuk kahwin awal jugak :)
benda baik...:) 
firkir2 balik klu aku kahwin 4 tahun lepas 
sekarang aku ade berapa anak ye? 
hehehehe
aku merapu banyak kan? 
nak buat macam mana..aku ade time nak merapu...:P
To nite im goin 2 dream bout my future babies!! hehehe

2 comments:

  1. amboi....sedapnya cerita kahwin2 nie..!!!
    beb berapa anak dah??? hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha ade la..aku nak 3 laki 1 perempuan..hehehe

    ReplyDelete