Tuesday, August 16, 2011

Terengganu~~

Kenapa tiba2 aku title-kan
Negari Terengganu??
sebab adik busuk aku yg dimanjai
oleh keluarga aku
akan akan pergi menyambung pelajaran
di universiti  di Terengganu :)
She is so lucky..
sebab?
bole la dia tinggal dekat tempat / negeri orang..
aku ni
dah lahir sampai berlajar kat tempat yg sama juga
next year mungkin
kemungkinan besar saya akan berkerja di atas tempoat aku dilahirkan!!!!!!


Aku tak dapat pergi merantau di negeri orang
atau macam Si Kana yg duk belajar kat Ausie..huhuhu :(
sedih aku rasa ni....
Kan best klu aku pun dapat belajar kat satu tempat then merantau
pergi kerja kat tempat lain
dapat jugak menimba ilmu sikit
ni..appa aku (my dad) tak bagi chance langsung!!!!
Tenggok adik aku packing pun dia duk buat muka sunggul hahahaha
sayang sangat kat anak perempuan dia!!



4 comments:

  1. hmm..kesian u... impian u pi bljar di johor..tak kesampaian... u kata serenok pi bljar tempat org hah... sedih tau.. i wana stay in penang.. wat 2 do. ellam avan saiyal....gonna miz u all...

    ReplyDelete
  2. oii yep im goin 2 miss u too..teman gaduh lio :P

    ReplyDelete
  3. beb hampa dua orang tak pa lagi tau...kalau cuti apa2 indhu boleh lar balik penang...
    but my sista going sarawak wei...merantau sampai terbang jauh lar...kesian lar me...tido sorang2 nanti tau...hhuhuhuhuh=(

    ReplyDelete
  4. huhuhu Geetz so sad pulak ur story..ok ok next time u and me also go and visit ur sis k.. in fact kak si kana also studying thr la wei u dont worry...yep act hard to sleep without our bantal busuk but what to do....fate lio

    ReplyDelete