Monday, August 29, 2011

Raya ..

Orang islam puasa 1 bulan 
then menyabut
hari raya...
tapi aku tak puasa
tapi enjoy  beli makanan kat pasar ramadhan....
aku terlebih rajin pigi pasar ramadhan then orang2 yg berpuasa
even uncle2 yg jual popiah basah pun ade perli...
heheh tak pe sebab dia tu bapa saudara kawan saya...
hehe buat muka tembok je la..
sekolahkan muka bukanya susah pun....

Tapi sekarang dah habis pun time tu...
esok nak raya dah...
sekarang aku dah bole dengar sound mercun dgn takbir raya dari masjid berdekatan...


to all my dearest Muslim friends..
i wish u all 
selamat hari Raya...
enjoy guys...
yg jemput aku tu..tunggu la..aku mesti dtng punya..
makan free setahun sekali..
mesti aku tak miss punya ;) 
hohoho happy alwiz!!!
...........<3...........

No comments:

Post a Comment