Saturday, August 20, 2011

Its me and Boring Holidays

Hi guys..
hehehe guys?? who r are u you actually?
aku baru je ade beberapa orang follower tapi 
selalu buat post macam la beribu2 orang bacakan...
huhuhu tapikan..aku rasa mesti one day aku ade at least 10 orang follower kan??

Ok hari ni aku nak merapau
pasal diriku yg chubby hehehe lagi comel
di landa tahap kebosanan yg tinggi...
awak yg duk baca tu jgn la buat muka bosan ye...

Sebab masa cuti yg paling panjang utuk sem ni...
aku asyik tidur malam..hehe sorry pada agi pukul 3am lebih then bangun pukul
1petang...betul2
then kan..sebab over tidur..aku semakin kerap kena sakit kepala @ migraine
sebab aku semakin kerap kena migraine
aku tak dapat makan ayam and so on takut kena lagi migraine....
huhuhuuu
lagi aku tak le keluar pi mana2......
duk rumah duk main2 dgn si PC..sampai sakit mata!!!!
huhuhuhu 
ni ke holidays 4 enjoy???!!
aku duk sekda je dgn holiday ni!!!
Next yr aku nak practical daa..
tak tau lepas tu dapat kerja ke tidak...
tapi one thinh 4 sure..
im gonna start work althou kerja simpla atau kecik..kat 7/11 pun tak
aku tak nak duk kat rumah then seksa je!!!
Hope kana and meg can help me then..hehehehe
harapkan kawan2 ku untuk dapatkan kerja kecik...
memang aku ni anak manja!!!

No comments:

Post a Comment